loading...
خدایا خودمونیم , انگار خاک کم اوردی یه سری ادما رو با لجن ماست مالی کردیاااا
Å₫ℰℊℏ∁ بازدید : 44 شنبه 23 اردیبهشت 1391 نظرات (1)
چرا با این که میدانم نصیب من نخواهی شد
عجب با تارو پود دل برایت خانه میسازم
همین امروز یا فردا تو را از دست خواهم داد
چگونه بگذرم از تو بگویم هرچه بادا باد.
ℒℴνℯ
میگن دلتنگی آخره دوست داشتنه به اندازه تمام دلتنگیهای دنیا دوستت دارم
ℒℴνℯ
تا حالا شده عاشق بشی ولی دلت نخواد بدونه؟؟؟؟
تا حالا شده تمام شب گریه کنی بدون اینکه بدونی چرا
دلت بخواد تا صبح بیدار بمونی ولی بدونی به جایی نمی رسی
تا حالا شده رفتنشو تماشا کنی ولی نخوای بره
بعد آروم تو دلت بگی دوست دارم اما نخوای بدونه
تا حالا شده.
ℒℴνℯ
هــر روز که از خواب بــیدار می شوم ،
می بینم هــنوز امروز است ؛
فــردا آرزوســت !
ℒℴνℯ
بعد از رفتنت دو چیز مرا گریاند !
یکی رفتن بی بهانه ات ،
ودیگری … ماندن بیهودۀ خودم ..
ℒℴνℯ
پنجره ی باران خورده ات را باز کن / چند سطر پس از باران / چشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده / دلم برایت تنگ است بسیار
ℒℴνℯ
من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست، حال دل از من نمیپرسی چرا حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست
ℒℴνℯ
بی وفا!!! این روزها نه مجالی برای دلتنگی دارم و نه حوصله ات را ولی با این همه، گاه گاهی دلم هوای تو را میکند
ℒℴνℯ
دلتنگی دلتنگی دلتنگی، دایه ی مهربان تر از مادر شده، آغوش گشوده بلعیده مرا، درست از ساعتی که رفتی، نخواهمش کی را باید ببینم؟
ℒℴνℯ
لبخند می زنم و او فکر می کند بازی را برده
و هرگز نمی فهمد با هر کسی رقابت نمیکنم
ℒℴνℯ
مهم نیست که بعداً چی میشه
مهم اینه که دیگه هیچی مثل قبل نمیشه
آدمــا رو به اندازه لیاقتشون دوست بدار و به اندازه ظرفیتشون ابراز کن .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ستاره در تاریخ 1348/10/11 و 19:58 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستم
واقعا بايد به عشقت غبطه خورد
بعداز گذر اين همه زمان بازم ميخواييش بااين كه رفت وتنهات گذاشت
به اين فكر كن كه لياقتشو داره يا نهشکلکشکلکشکلک
بازم به خودت فرصت بده
از عهدش بر مياي
تازه اول راهيشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
زیادی صاف نباش ادما تو جادده های صاف بیشتر لایی میکشن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 619