loading...
خدایا خودمونیم , انگار خاک کم اوردی یه سری ادما رو با لجن ماست مالی کردیاااا
Å₫ℰℊℏ∁ بازدید : 26 شنبه 23 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


تو که از اولشم جای من یکی دیگه توی قلبت بود

 نگو به من که تو هر کاری کردی درسته نگو حقت بود 

تو که اسمم  عشقم حسم قلبم دلتو کندی

 به چشمای منه ساده ی بی کسه تنها داری می خندی 

همیشه دروغ می گفتی واسه من میمیری

 بگو عاشقم نبودی تو که داری میری 

به خدا همش دروغه که منو دوس داری 

تو که روی قلبه من این جوری پا میذاری

 بگو این دروغ دوس داشتنیو این بارم 

باز بگو بی تو میمرم بگو دوست دارم 

من که این همه دروغ تو رو باور کردم

 یه دفعه دیگه بگو که بر می گردم 

تو که از اون همه حرف های که به تو گفتم چیزی یادت نیس 

تو که میذاری میری و من اینجا  میمونم با چشای خیس 

توی که از من گذشتن اسونه واست 

واسه بازیچت

 چی جوری بهم می گفتی 

که مثل قدیما عاشقت میشم 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
زیادی صاف نباش ادما تو جادده های صاف بیشتر لایی میکشن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 647