loading...
خدایا خودمونیم , انگار خاک کم اوردی یه سری ادما رو با لجن ماست مالی کردیاااا
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط bahari در تاریخ 1348/10/11 و 20:07 دقیقه ارسال شده است

harfe del ro mishe zad???????

این نظر توسط ستاره در تاریخ 1348/10/11 و 10:26 دقیقه ارسال شده است

درون سينه آهي سرد دارم
رخي پژمرده رنگي زرد دارم
ندانم عاشقم ياكه چه هستم
همي دانم دلي پردرد دارم
سيه چشمي به كار عشق استاد
به من درس محبت ميداد
مراازياد برد ولي آخر ولي من
به جز او عالمي را بردم ازياد
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ستاره در تاریخ 1348/10/11 و 11:17 دقیقه ارسال شده است

خيلللللللي قشنگ نوشتيشکلکشکلکشکلکشکلک
واقعا باحاش حال كردمشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط saba در تاریخ 1348/10/11 و 22:38 دقیقه ارسال شده است

salam
matlabet ghashange vaghean rasteشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
زیادی صاف نباش ادما تو جادده های صاف بیشتر لایی میکشن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 630