loading...
خدایا خودمونیم , انگار خاک کم اوردی یه سری ادما رو با لجن ماست مالی کردیاااا
Å₫ℰℊℏ∁ بازدید : 26 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (1)

درخت رابطه به ما اخرش میوه داد


اسم این میوه تلخ اینه رفتن بی وداع


میفهممت عزیزم برات عظمش سخته


ولی در عوض خیالت از عشق تخته


یادت میاد اون روزی که زل زدی تو چشمم


بهم گفتی بیا این چهره منزوی رو بشکن


گفتی بپا تو افسردیگیات فرو نری


ببین تو از هر دورویی دوروتری


دیگه بسه این همه اشک بسه این همه ماتم


من بازیچه ای بودم تو دست این همه ادم


تو هم یکی از اونا که فکر نفع خودی


تو هم ادما رو میخوای واسه رفع کتی


من میدیدم ک با نگاهت تیک زدی


با یکی دیگه ، خب تو باشی میگذری؟


اینارو دیدم از تو ولی بازم لبامو دوختم


و توی اتیش سکوت شبام سوختم


من رفتم از کنارت چون که واسم یه 

اعتماد نموند نخواستم بازم بگذره


و من به بودن در کنارت وابسته تر بشم


بذار فقط چشمای من با عکست تر بشنذره



ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ahmadi در تاریخ 1348/10/11 و 21:18 دقیقه ارسال شده است


با سلام
سفارش انواع شعر و نوشته ی ادبی در موضوعات مختلف و قالب سفارشی برای هر ایرانی ...
هم اکنون از وب سایت ما دیدن فرمائید
کاری از گروه بزرگ استادها

همچنین گروه ما نویسنده فعال با امتیازات کامل می پذیرد
استادها مکانی که تمامی شاعران می پسندند


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
زیادی صاف نباش ادما تو جادده های صاف بیشتر لایی میکشن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 626